JOSEFINZINITA.BLOGG.SE

Let's take a walk down memory lane..

HALLOWEEN

Kategori: Makeuputbildning

Hej där! Long time no see. 
Vi är nu inne på vecka 10 av 16. Hjälp vad tiden går fort! 
Om mindre än en månad åker vi till London för en kurs med David Horne vilket ska bli sååå häftigt! Vi ser alla fram emot vår lilla klassresa - det kommer bli så sjukt roligt, och för att inte tala om mysigt i och med julskyltning, julbelysning och allt vad det innebär. 

Men innan vi går in i jultider på riktigt så tänkte jag dela med mig av en bild på min fina systerdotter som så snällt satt modell för mig när vi hade Half skull-lektion under Halloweenveckan på skolan. 
Om du vill se mer bilder från våra två veckor med special effekter så kika gärna in på min Instagram - @josefinzinita 



Modell: Cajsa
Foto: Cajsa
Makeup: Jag - @josefinzinita


Kommentera inlägget här: