JOSEFINZINITA.BLOGG.SE

Let's take a walk down memory lane..

DET GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

Kategori: Dagbok, Makeuputbildning


Well hello there, it's been a while.
Det är sant det dom säger - tiden går fort när man har roligt. För fort.
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, det händer grejer hela tiden och jag har redan hunnit göra både det ena och det andra sedan jag senast uppdaterade här på bloggen. 
Jag och min fina klass får vara med om så många nya spännande upplevelser och varje ny skoldag är lika rolig som den förra. 
Jag kan inte riktigt förstå att det redan gått över en månad sedan vi började och att det bara är drygt 11 veckor kvar.. Jag vill inte att det ska ta slut. Fast å andra sidan vet jag ju att det är då verkligheten börjar. Men vi har det så himla bra i vår mysiga lilla skola att jag skulle vilja stanna där för evigt. Haha.
 
Tänkte avrunda denna korta lilla update här - och så återkommer jag med bilder och annat skoj under veckan!
Ha en fin kväll! 
// Josefin
 
Kommentera inlägget här: