JOSEFINZINITA.BLOGG.SE

Let's take a walk down memory lane..

ALLT ELLER INGET

Kategori: Dagbok

Vissa dagar vill man bara slöa i soffan hela dagen och se en film eller två och sedan kolla runt på youtube tills ögonen går i kors, och inte bry sig om vad klockan är eller om man ens ska idas klä på sig och fånga dagen som det så fint heter - och andra dagar vaknar man med energi som ett litet barn och man kan inte sitta still. Idag är en sån dag.
Det är så mycket jag skulle vilja göra idag - gå en promenad och njuta av den härliga höstsolen, göra fint i lägenheten, baka en äppelpaj, blogga och kanske ta en fika på stan med en kompis. Men ändå sitter jag här trots att jag har myror i brallan och hjärnan går på hög varv. Jag vet bara inte var jag ska börja. Jag vill göra allt, på samma gång!
 
Det ända jag vet är att jag ska bjuda på lite bilder från utbildningen och sedan ta en liten närmare titt på mitt fina smink-kitt. Så håll gärna utkik efter det under helgen så ses vi senare!
 
 
 
Kommentera inlägget här: